Thursday, April 23, 2009

Pernah tak kau terima teks dari orang tidak dikenali?


Semalam aku dapat satu.

Pada mula aku cuma dapat misscall dan aku tidak return call.

Kemudian teks masuk dan mula bertanya khabar itu ini.

Aku juga tercengang dan terus balas suruh perkenalkan diri.

Tak perlu tahu katanya.

Kemudian teks lagi tanya pasal pekerjaan.

Aku bosan dan memberi peluang terakhir untuk dia memperkenalkan diri.

Masih enggan.

Teks terakhir aku berbunyi

" Just wanna make u clear that I can't accept orang tak jujur hope you clear with my stand. apologize for my rudeness"

Terus senyap.

Nah, kepada wanita-wanita di luar sana, anda adalah betul apabila anda berani memulakan hubungan. Tetapi harus datang dengan cara yang tidak psycothic. Kepada penghantar teks kepada aku semalam (yang sedang membaca ini) harap maaf.

No comments: