Friday, August 14, 2009

Ada Juga Yang Setuju

Wah, kagumnya aku bila menaiki LRT akhir-akhir ini.

Lama sudah aku tidak bersosial mata.

Seolah-olah mereka ini secara diam-diam membaca blog aku. Setuju juga mereka dengan pandangan aku.

Aku rasa kau setuju jika kau pernah terbaca penulisanku tentang keengganan nyonya-nyonya di KL memakai deodorant \.

Aku lihat mereka semua berkongsi perasaan yang sama.

Tidak tahan bau ketiak lantas mereka beramai-ramai memakai penutup hidung tanda protes.

Bagus.

Sedikit sebanyak mereka ada kesedaran macam aku. Bagus. Ini petanda bagus.

Jikalau ada pelawat asing bertanya mengapa trend pengguna LRT memakai penutup hidung dengan bangga aku jawab 'That's Malaysian. They don't use deodorant regularly.'

'But it could be A H1N1?'


'Naa.. No way.. you yourself don't use rite?'

'Yep, cause nothing can stop that virus other than the anti-viral'


'I agree with u thou'

No comments: